lørdag den 3. september 2011

Pink Hatter

Det er vist ikke længere nogen hemmelighed. Jeg eeeeelsker Topsy Turvy kager. Så hvis man giver mig chancen, kaster jeg gerne alt, hvad jeg har i hænderne, og går i køkkenet.
Sidste år lavede jeg denne funky dåbskage, og nu har jeg så haft muligheden for at gentage den skæve herlighed - denne gang bare i pigefarver.
Og jeg var så heldig at Pernille hang ud i mit køkken om aftenen, da den skulle dekoreres. Hele TO yndlingsting på samme tid: kagepjat og venindehygge. Og udveksling af tips og tricks. Armen altså... Skønt!
Vanillebunde, jordbærmousse og mørk chokotrøffelcreme til 45 personer.

5 kommentarer:

  1. Intet mindre end fantastisk. Jeg bliver i totalt godt weekendhumør!

    SvarSlet
  2. Du er så vild. Det er så smukt så smukt.
    Kh V

    SvarSlet
  3. Whau hvor er du sej! Er vild med din brug af farver og dine kreative evner!
    Laver du kager på bestilling?
    Bor du i KBH?
    De bedste hilsner
    Michelle

    SvarSlet
  4. De er bare vildt flotte dine kager..
    Kunne det tænkes at du ville lave en "How to" med sådan en slags kage her..

    SvarSlet