søndag den 9. maj 2010

Valencia Victoria

... en dåbskage... Faktisk fra sidste weekend, men i dovenskabens navn får I den først at se nu...

Mit 1. forsøg med run-out teknik - hvilket faktisk ikke er helt så lige til, som jeg havde troet. Men er ok tilfreds med resultatet; har efterhånden accepteret, at jeg ikke er født verdensmester i hvad som helst.

Det var Valencias mor, som havde bestemt udseendet af kagen - blomsterne var dog min tilføjelse i sidste øjeblik, for at gøre den en smule mere piget. Og så var det jo heldigt, jeg havde blomster liggende i lige præcist de farver :P

Den oprindelige tegning så således ud:
og jeg havde egentlig forestillet mig at lave den lille flagermus-fyr i 3D. Meeeen så kan man jo pludselig skifte mening - og få lyst til at afprøve en ny teknik...
Der var kage til 30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar