onsdag den 28. juli 2010

Überromantisk bryllupskage

... præcis sådan her skulle min egen bryllupskage have set ud... Altså da jeg blev gift med Ossip for 2,5 år siden. Det kom den dog ikke til, for dengang anede jeg intet om fondant og opsmøring, og sukkerroser var så eksotiske og overnaturlige, som kom de fra det ydre rum.
Derfor var det skønt at kunne lave den til en bekendt :)
Roser, liljekonvaller, blade og småblomster er alle af MMF med tylose i.
Lyse bunde med champagnemousse med friske jordbær, jordbærmousse med champagne og hakket mørk chokolade, smurt op med IMBC med ristede hasselnødder og overtrukket med MMF.
Kage til 50 personer...

6 kommentarer:

  1. Hej Nana,

    wow - endnu en superflot kage!! Den er virkelig romantisk, og meget smuk. Dine blomster er altså bare så flotte :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er den bare flot!
    Ville ønske jeg kunne lave sådan nogen blomster...
    men det kræver vil øvelse, øvelse og mere øvelse...

    SvarSlet
  3. Den er virkelig super romantisk og med ekstremt flotte blomster - sikke et arbejde;o).

    Knus Line
    (kageslottet.blogspot.com)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have!
    Bianca - det er bare med at klø på, man lærer noget nyt hver gang, synes jeg :)

    SvarSlet
  5. WOW NANA!!!
    Du er godt nok totalt god til det med kager.
    Har du gået på kurser eller er det hele bare selvlært?
    Godt nok er jeg ny på bloggen, men er sikker på jeg er din største fan hihi.
    - Josephine.

    SvarSlet
  6. Hej Nana,
    Jeg kan godt lide dine kager. Du er bare super god.
    HK.

    SvarSlet