søndag den 1. august 2010

Gaudis Parc Güell

i Barcelona...
Billedet her lå til grund for kagen. Faktisk for hele brylluppet.
Spansk tema, tapas, knald på paletten.
Og lidt af et total-koncept, vi var ude i: Ossip lavede ringene, Lotte var fotograf, Misha hendes kønne assistent, og jeg skulle hjælpe med kagen... Skønt at have de rigtige venner, ikke? ;)
Klinkerne var super hyggelige at lave. Selvom det seriøst var med speederen i bund, da de skulle på kagen. Hvorfor er det også lige, at man altid indretter sig sådan, som man arbejder mest effektivt? Altså med en deadline, der er så tæt på, at man fysisk kan føle på den, smage den, lige dér, om 3 timer, 2,5 time, 1 time...
Men det gik :) Det var tylningen, det gik lidt ud over. Sif ville ikke være stolt... Men shh, vi siger det ikke til hende, vel?
Mandelbunde, hindbærcreme med friske jordbær og blåbær, chokoladecreme med hakket mørk chokolade, citruscoulis, smurt op med IMBC med ristede hasselnødder. Til 85 personer...

7 kommentarer:

  1. Hej Nana,

    ih - altså... nu må du snart stoppe med de fantastiske kager! Jeg får totalt mindreværdskomplekser :o) Den er bare såååå flot!!!

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  2. Wauw. Jeg tager hatten af for dine smukke kreationer, du er simpel hen så dygtig til det her kagehalløj:)

    SvarSlet
  3. Og den smagte VIDUNDERLIGT oven i købet!!


    TAK TAK TAK, Nana, for en helt fantastisk kage at komme fra kirke til. Alle gæster var imponerede over både udseende og indhold!

    TAK!

    kh
    Puk (og Carsten synes det samme som mig :))

    SvarSlet
  4. Hvor er din fiiin! Hvor sjovt - lige da jeg så den tænkte jeg at det da måtte være dig der havde lavdet den til Dragon Fly... :o)

    Jeg skal giftes næste år - skal da klart have fat i dig!

    Kh Dorthe

    SvarSlet
  5. Tak skal I have, dejlige mennesker!

    Puk - hvor er jeg glad for at høre I blev glade for den. Jeg hyggede mig også stort med at udtænke og lave den :)

    Dorthe - ha ha, hvor skægt du kunne genkende 'mig' bag kagen! Det er da den største kompliment... Jeg vil da se frem til næste år så :)

    SvarSlet
  6. Du er jo for vild Nana!!
    Har du bygget den op a la topsy turvy princippet med kageplader i mellem?
    Er du helt holdt op med at lave andet en bryllupskager?
    Vi SKAL snart ses!
    Knus

    SvarSlet
  7. Tak Pernille :)
    Jep, det er Topsyen igen - dog noget nemmere med lige, lodrette sider ;)
    ... Og har vist godt nok haft lidt af en stime med de der... Men det er ovre nu, bare rolig :D
    Og JEP, vi skal helt klart snart ses!
    Kram N

    SvarSlet