lørdag den 21. august 2010

Dån-dååå, då-då-då-DÅN-dååå...

I kender resten af melodien, så syng bare videre...
Gustav er VILD med Lego Star Wars, og det samme er hans klassekammerater. Så hvad ville være sejere end at dele en ægte Lego Star Wars Storm Trooper-kage med dem til sin 10-års fødselsdag?
Fyren her er bygget op af chokoladebunde med fyld af jordbærcreme og nøddechokoladecreme. Smurt op med IMBCen med ristede hasselnødder og chokolade.
Okay okay, den blev ikke så perfekt i hjørnerne, men der var ikke tid til at lave det bedre... Og jeg tænkte også, at det ikke ville spille den store rolle for fødselaren. Som i øvrigt måtte ud i køleskabet MANGE GANGE i løbet af aftenen for at kigge til kagen ;P
Der var kage til 15 personer.

5 kommentarer:

  1. Jeg får ski et (chokolade)chok hver gang der dukker en kage op fra dig Nana.. Det er jo fuldstændig sindsygt som du laver kage.. er så DYBT imponeret..
    Knus Lene

    SvarSlet
  2. Jeg er bange for at kigge ind på din blog efterhånden ... er du klar over hvor nas det gør når kæben går af led!!!! og som Lene sagde du er SINDSYG .... DYYYYGTIIIGGGG ;-)

    SvarSlet
  3. Hi-hi - taaaaaaark piger! Hvor er I søde...

    SvarSlet
  4. Også her er jeg vildt imponeret!!!! Glæder mig altid til at se dine nye kager!!! ;-)

    SvarSlet