lørdag den 28. august 2010

Strandkage

Når man nu bliver gift på en strand i Mauritius, så skal kagen til festen herhjemme i det kolde nord jo også bære præg af det. Det er da kun rimeligt. Så her var mit bud på en romantisk strandbryllups-kage til Maria og hendes mand.
Med at par småforelskede søstjerner på toppen.
Luftige lyse bunde med fyld af lys chokolademousse m/ knas, ristede mandler, limemousse, vindruer og smørstegte, hakkede hasselnødder. Smurt op med citrus-smørcreme, overtrukket og pyntet med MMF. Der var kage til 30 personer.

Og jeg er da i øvrigt slet ikke misundelig...

9 kommentarer:

  1. Hold da op dener flot, kunne godt tænke mig opskriften på de lyse bunde, har endnu ikke fundet OP-SKRIFT-EN :)

    SvarSlet
  2. Smuk, smuk kage :o) Sikke et søde "par" på toppen!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :)

    Sarah - sjovt du spørger på en opskrift, jeg er netop kommet frem til den helt rigtige. Jeg poster den en af de nærmeste dage...

    SvarSlet
  4. Den er smuk og det er lidt fikst med de forelskede søstjerner

    SvarSlet
  5. Tusind tak for den fantastiske kage Nana!!! Det var som altid et kæmpe hit, og den smagte bare helt vidunderligt.
    Vi var begge meget glade for den, og den var bare prikken over i'et på vores dag:)
    Tusind tak!!!

    SvarSlet
  6. Lyder godt hvor poster du den henne, i opskrifter? Jeg skal nemlig bruge en opskrift på torsdag, hvis man kunne lokke den ud af dig inden der? ;)

    SvarSlet
  7. Ih Maria-Terisa, det er jeg glad for at høre :)
    Sarah - jeg tror jeg når det i morgen, så du skal nok kunne nå det :)

    SvarSlet