torsdag den 4. marts 2010

En stofhandlendes jubilæum

Så var der jubilæum i den vidunderlige gamle stofforretning i København. Jep, jeg er skrædder by heart :) I. W. Hvidberg fyldte 230 år. Så jeg så mit snit til at genopfriske nogle grundforme og klæde de små fondant-giner ordentligt på. Draperet kjole med korset, herrejakke, og der gemmer sig også en vest og bukser med opslag omme bagved. Og den fine gamle Singer med håndsving skulle da også med...
Uh, ren passion, og nu i MMF. Ret cool at modellere disse remedier, som har været min hverdag i flere år (arh ok, ikke lige symaskine med håndsving, men I ved hvad jeg mener), fra det håndværk, som jeg troede skulle være mit levebrød for altid, men som nu bliver til et studiejob. Men jeg nød kærligheden til skrædderiet under tilblivelsen af KÆMPEkagen her. Og jeg lover jer for, den var stor...
Logoet, omhyggeligt skåret ud i fondant...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar