lørdag den 13. marts 2010

Oscars navngivning

Dette var designoplægget. Er det ikke bare godt? Elefanterne skulle være bordkort, og servietten skulle være - ja, serviet. Jeg elsker et stringent tema, jeg elsker striber, og jeg eeeelsker stiliserede elefanter. Kunne det blive meget bedre?
Men her er min fortolkning:
Striberne er ikke den nemme løsning, men er lagt side om side som parket. Helt sikkert en teknik jeg vil bruge igen. Og som skal prøves igen, for hold op hvor var det ikke bare ligetil. Det kræver jo at de forskellige farver fondant er rullet pinligt lige tykt ud, og jeg havde ikke sat elastikker omkring kagerullen til at sørge for det - hermed en note til næste gang... Men ok, på denne måde tilfører det kagen et rustikt look...
Kagen er i øvrigt til 30 personer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar