Ja se, næste kage blev straks bedre...I december ville en sød pige gratulere sin fætter med hans kokke-svendebrev (hedder det ikke det...?). I ved hvad jeg mener. Han blev udlært kok. Og jeg havde frie hænder. Så hvad andet end en lifesize kokkehue kunne jeg da lave :)
Meget hyggeligt med de små marcipangrøntsager: gulerødder, tomater, rødbeder, pastinakker, løg var der vist også... Joda, sundt skal det være :)
