Temaet var sort/hvidt, og monogrammet var fra invitationerne. Faktisk gik monogrammet igen på alle sange, taler og hvad der ellers var af festlige indslag. Bonderoserne var ægte. Jeg havde ellers i givet det nogle forsøg at få dem fremstillet i fondant. Men de kom altid til at ligne nelliker... Smukt nok, og så ved jeg da, at jeg kan lave dem - men ikke lige dét, jeg gik efter. Så Mette fortalte, at de da bare fik nogle flere blomster af hende, der skulle lave brudebuketten - done deal :)
Det hvide, tyllede mønster var en beslutning taget i sidste øjeblik, for kagen havde ikke været glad for turen til Fyn med forlænget rejsetid, kø og hvad der nu hører til af opgaven-skal-afleveres-inde-12-og-printeren-brænder-sammen-klokken-11.15-loven. Siderne havde ellers stået helt fint og ret herhjemme - men faktisk er jeg ganske tilfreds med, at de 3 sider uden det sorte mønster også fik lidt dekoration...Og når jeg nu skal sige det selv, så smagte den HELT som den skulle - ja, faktisk som en bryllupskage :) Men lyse vaniljebunde, hvid chokoladecreme m/ hakket mørk chokolade, limemousse, stykker af frisk lime og jordbær. Der var til 55 personer.
Her er skitserne på kagen. Da vi talte om kagen var det lidt svært at forestille sig, om kagen ville være bedst i rund eller firkantet, og hvordan det sorte mønster skulle brede sig ud over kagen. Så jeg lavede lige et par skitser, så var beslutningen ikke så svær for parret. Og så har jeg nogle designoplæg til fremtidige projekter...
