Sidste år lavede jeg denne funky dåbskage, og nu har jeg så haft muligheden for at gentage den skæve herlighed - denne gang bare i pigefarver.
Og jeg var så heldig at Pernille hang ud i mit køkken om aftenen, da den skulle dekoreres. Hele TO yndlingsting på samme tid: kagepjat og venindehygge. Og udveksling af tips og tricks. Armen altså... Skønt!
Vanillebunde, jordbærmousse og mørk chokotrøffelcreme til 45 personer.








